این آگهی بروز نشده است
می توانید از لیست زیر، یکی از آگهی های مرتبط را انتخاب کنید

آگهی های مرتبط

هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS تماس بگیرید

هارد سرور اچ پی HDD Server HP SAS

%0
  • تهران تهران مرکز

جدیدترین آگهی پروژه های دانشگاهی

خدمات حرفه ای نگارش پروپوزال و مقاله تماس بگیرید
انجام پروژه  با DIgSILENT و PSS/E تماس بگیرید

انجام پروژه با DIgSILENT و PSS/E

%0
  • تهران مرکز

خدمات مشاوره و تحلیل آماری (شرکت خدمات مشاوره آمارپردازان)

در استان خراسان مشهد, | پروژه های دانشگاهی

شرکت خدمات مشاوره آمارپردازان

تحلیل سلسله مراتبی

آیا تا به حال خواسته اید در زندگی روزمره و یا در یک محیط صنعتی، به صورت سیستماتیک و علمی بر اسـاس یک سری شاخـص ها (Criteria) ، از بین گزینه های (Alternatives) مختلف، بهترین گزینه را انتخاب کنید؟ و یا آن ها را با یکدیگر مقایسه و اولویت بندی نمایید؟، در این گونه مسائل باید به هر گزینه با توجه به امتیاز های تخصیص یافته در مقایسه با هم و نیز با توجه به امتیاز اهمیت شاخص ها نسبت به هم، امتیازی داده شود که نشان دهنده قابلیت بهتر آن گزینه، با توجه به شاخص های تعریف شده باشد. اما تعیین امتیازها به طور مستقیم کار ساده ای نیست و ممکن است در نتایج نهایی انحراف ایجاد کند، لذا احتیاج به یک راهکار روشمند برای امتیاز دهی هستیم . برای حل چنین مسائلی، در دهه ۱۹۷۰ تکنیک (Analytical Hierarchy process) AHP یا فرآیند تحلیل سلسله مراتبی توسط توماس ال ساعتی (T.L Saaty) طراحی شد.
متدولوژی تحلیل سلسله مراتبی، یکی از تکنیک های معروف در مجموعه تکنیک های تصمیم گیری چند معیاره می باشد که برای تعیین اوزان اهمیتی مجموعه ای از شاخصهای کیفی و کمی و یا گزینه ها و رتبه بندی آنها مورد استفاده قرار می گیرد. در این روش ماتریسهای مقایسات زوجی توسط گروهی از خبره ها تکمیل و الگوریتم AHP محاسبه می شود و در نهایت وزنهای نهایی بدست می آید.
سیستم نرم افزاری AHP-Master برای به کارگیری روش تحلیل سلسله مراتبی در مواقعی که نیاز به تعیین اوزان اهمیتی و یا رتبه بندی شاخصها می باشد قابل استفاده است. تحلیل سلسله مراتبیAHP را می توان در نرم افزار Expert Choice، که ویژه محاسبات فازی و تکنیک های تصمیم گیری چندمعیارهMCDM و شاخه های آن MADM وMODM است و همچنین نرم افزارهایی چون Topsis و R نیز انجام داد.
دکتر مهدی جباری نوقابی- عضو هیات علمی گروه آمار دانشگاه فردوسی مشهد
بدین وسیله به اطلاع می رساند:
شرکت آمارپردازان تحت نظارت دکتر مهدی جباری نوقابی و دانشجویان مجرب تحصیلات تکمیلی گروه آمار دانشگاه فردوسی مشهد، آمادگی ارائه کلیه خدمات مشاوره ی آماری در رشته های
پزشکی، دامپزشکی، پرستاری، بهداشت و ...
کشاورزی، علوم دامی، صنایع غذایی، هواشناسی و ...
اقتصاد، حسابداری، مدیریت
علوم اجتماعی، علوم ترببتی، تربیت بدنی
کلیه رشته های فنی و مهندسی
زیست شناسی، زمین شناسی، شیمی و ...
را اعلام می دارد. همچنین دوره های آموزشی و انجام پروژه های آماری با بهره گیری از نرم افزارهای
r-sas-spss-splus-minitab-eviews-ncss&pass-lisrel-maple-amos-matlab
پذیرفته می شود.
آدرس
مشهد، بین فلکه راهنمایی و سجاد، بلوار شهید
دستغیب، بین 12 و 14، پلاک 310، واحد1
تلفن تماس
0511-7673502
09155336951
email
jabbarinm@um.ac.ir
a.pardazan81@gmail.com
a_pardazan@yahoo.com



تحلیل سلسله مراتبی ، خدمات مشاوره ی آماری ، r ، ، sas ، ، spss ، splus ، minitab ، eviews ، ncss&pass ، lisrel ، maple ، amos ، matlab ، AHP ، شرکت آمار پردازان


جستجوی عبارات مرتبط

مسئولیت محتوی آگهی ها، بعهده آگهی دهنده می باشد پس  در كسب اعتبار و اعتماد آگهي دهنده، دقت كافي مبذول داريد، بنابراين مدیریت سايت شهر24 از پاسخ به پرسشهاي شما در مورد محتوا و اعتبار آگهي‌ها معذور است .
رفتن به بالا